Darmowa dostawa do paczkomatów

Rabat 10% przy zakupie min. 3 produktów

Darmowa dostawa do paczkomatów

Rabat 10% przy zakupie min. 3 produktów

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.abiovi.pl

Niniejszy regulamin stanowi zasady dotyczące procedury zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego na stronie internetowej www.abiovi.pl.

Usługodawca, a jednocześnie Sprzedający to firma Abiovi Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-927), mieszcząca się przy ulicy Żółwiej 22 lok. 73. Numer identyfikacji podatkowej (NIP) to 1251747748, a numer identyfikacyjny REGON to 52508560700000. Firma jest zarejestrowana przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001031788. Kapitał zakładowy wynosi 5 000,00 złotych. W dalszej części dokumentu nazywana będzie Sprzedawcą.

Aby skontaktować się z obsługą klienta i Sprzedawcą, można wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@abiovi.pl

§ 1.Postanowienia ogólne

1. Ten Regulamin ustala zasady korzystania z sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.abiovi.pl
2. Usługodawca umożliwia Klientom złożenie Zamówienia poprzez wypełnienie formularza w sklepie internetowym.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w trakcie składania Zamówienia.
4. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu.
5. Wszystkie oferowane w Sklepie Towary są nowe, fabrycznie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.
6. Regulamin, którego treść jest dostępna na stronie internetowej www.abiovi.pl, zawsze jest dostępny dla użytkowników w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i zachowanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w dowolnym momencie.
7. Aby skorzystać z systemu teleinformatycznego, którego Usługodawca używa do realizacji zakupów, Klient musi mieć aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzenie podłączone do Internetu, które spełnia następujące minimalne wymagania techniczne:

przeglądarka internetowa: Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera w najnowszej wersji z obsługą niezbędnych aplikacji;
Klient jest zobowiązany do nieprzekazywania treści, które są zakazane przez prawo, takie jak treści promujące przemoc, zniesławiające lub naruszające prawa osobiste i inne prawa osób trzecich.
8.Sprzedawca pragnie poinformować, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może nieść ze sobą pewne ryzyko dla każdego użytkownika Internetu. Istnieje możliwość, że w systemie teleinformatycznym Klienta mogą zostać wprowadzone szkodliwe oprogramowanie lub dane mogą być pozyskiwane i modyfikowane przez osoby nieuprawnione. W celu minimalizacji tych zagrożeń, Klient powinien zastosować odpowiednie środki techniczne, takie jak programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall. W ten sposób będzie można uniknąć ryzyka wystąpienia potencjalnych zagrożeń.

§ 2.Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1.Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.abiovi.pl są wyrażone w polskich złotych i obejmują podatek VAT.
2.Klienci mogą składać zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego.
3.Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4.Sklep internetowy umożliwia składanie zamówień przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, przez cały rok.
5.Zamówienie jest uważane za skuteczne, jeśli Klient poprawnie wypełni formularz zamówienia i poda prawidłowe dane kontaktowe, w tym dokładny adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail.
6.W przypadku niekompletnych danych, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli nie możliwy będzie kontakt z Klientem, Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia.
7.W trakcie składania zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedawcy w celu realizacji zamówienia. W przypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
8.Klient ma możliwość zapamiętania swoich danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnych zamówień. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, które są nieznane Sprzedawcy, a Klient ma obowiązek zachować je w tajemnicy i chronić przed dostępem osób trzecich.
9.Po złożeniu skutecznego zamówienia, Klient otrzyma automatyczną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie zamówienia ze strony sklepu.
10.Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności na wskazanej w potwierdzeniu zamówienia koncie bankowym w przypadku płatności przelewem, lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności kartą lub opcji „za pobraniem”.

§ 3.Ceny i terminy wysyłki

1.Towar zostanie wysłany na adres podany w formularzu zamówienia lub podany drogą mailową. Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o ewentualnych błędach w formularzu zamówienia, które mogą uniemożliwić wysyłkę lub opóźnić jej realizację.
2.Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem specjalistycznych firm kurierskich bądź do Paczkomatu.
3.Przesyłka zostanie dostarczona w przeciągu 1-3 dni roboczych. Jest to orientacyjny czas dostawy. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online”, należy dodać czas zaksięgowania środków na koncie bankowym sklepu (zazwyczaj 1-2 dni robocze) do podanego czasu dostawy.
4.Dostawa Towarów ograniczona do terytorium Unii Europejskiej.
5.Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych.
6.W przypadku akcji promocyjnych tj. „Black Friday”, czas dostawy może ulec wydłużeniu.

§ 4.Metody płatności

1. Za każdą sprzedaną jednostkę towaru wystawiamy indywidualne potwierdzenie zakupu.
2. Klient ma do wyboru różne metody płatności, a są to:

– Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy – Po wyborze tej metody płatności, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia i rozpocznie jego realizację po otrzymaniu środków na swoim rachunku bankowym. Wysyłka Zamówienia nastąpi niezwłocznie po skompletowaniu go.
– Płatność gotówką przy odbiorze (za pobraniem) – Po wybraniu tej metody płatności, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia i rozpocznie jego realizację po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia. Wysyłka Zamówienia nastąpi po skompletowaniu go.
– Płatność elektroniczna – Po wyborze tej metody płatności, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia i rozpocznie jego realizację po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia oraz informacji od systemu płatności elektronicznej o dokonaniu płatności przez Klienta. Wysyłka Zamówienia nastąpi niezwłocznie po skompletowaniu go.

3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy.

§ 5.Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny.
  2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę, składając oświadczenie w formie papierowej o odstąpieniu od umowy na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę (Formularz odstąpienia od umowy), który ma zostać przesłane pocztą lub kurierem na adres: Abiovi Sp z o.o. ul. Żółwia 22/73, Warszawa 01-927. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu nie wywołuje skutków prawnych. Artykuł 61 KC stosuje się wprost.
  3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (Formularz odstąpienia od umowy).
  4. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część, jeżeli takie były dołączone do towaru – w szczególności zewnętrzną folią zabezpieczającą lub innym zabezpieczeniem), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży i wypełniony formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dokumenty należy umieścić wewnątrz opakowania.
  5. Koszty zwrotu towaru, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 (w przypadku wyboru przez konsumenta innego niż najtańszy sposób dostawy) i art. 34 ust. 2 (bezpośrednie koszty zwrotu) ustawy z 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), ponosi Sprzedawca. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
  6. Kupujący zobowiązany jest do dokonania zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy.
  7. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia, zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
  9. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 5 ust. 9 Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu z Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
  10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Uprawnienie Sprzedawcy wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu nie znajduje zastosowania w sytuacji, w której Sprzedawca zaoferował Kupującemu odbiór rzeczy.
  11. Po otrzymaniu i przyjęciu towaru Abiovi Sp. z o.o. wystawi Kupującemu fakturę korygującą, którą odeśle drogą mailową na adres e-mail Kupującego podany podczas dokonywania zamówienia.
  12. Sprzedawca oświadcza, że sprzedawane przez niego towary zostały ujęte w art. 38 ust. 5 ustawy z 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683) – przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu bezpośrednim, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli bezpośrednie opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to w szczególności usunięcia plomby zabezpieczającej lub innego zabezpieczenia, jeśli takie zostały umieszczona na towarze.
  13. Zawierając umowę Kupujący potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.

§ 6.Procedura reklamacji

1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

2. Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta, sprzedawcę lub importera.

3. W przypadku Towarów, które są objęte gwarancją, informacje dotyczące istnienia, treści gwarancji oraz okresu jej obowiązywania są zawsze prezentowane w opisie danego Towaru na stronach internetowych Sklepu.

4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta
a) Tradycyjnie na adres Sprzedawcy
b) Elektronicznie na adres korespondencji mailowej: kontakt@abiovi.pl

5. Przy składaniu reklamacji należy dostarczyć reklamowany produkt do Usługodawcy wraz z dowodem zakupu.

6. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej złożenia. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

7. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient ma prawo żądać bezpłatnej naprawy lub wymiany na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wiążą się z nadmiernymi kosztami. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności (zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).

8. Klient traci uprawnienia określone w punkcie 5 niniejszego paragrafu, jeżeli nie zawiadomi sklepu o stwierdzonej niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy. Wystarczy wysłać powiadomienie przed upływem tego terminu, aby zachować go.

§ 7.Dane osobowe oraz polityka prywatności

1. Usługodawca, jako administrator bazy danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami, odpowiada za przetwarzanie tych danych.

2. Poprzez akceptację regulaminu, klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Usługodawcę zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji procesu świadczenia usługi.

3. Klienci mają prawo do dostępu do swoich danych oraz możliwości ich poprawiania. Przekazywanie danych jest dobrowolne.

4.Informacje dotyczące metod i środków technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów w wprowadzanych danych:
-Podczas składania zamówienia, klienci posiadający konto w sklepie internetowym mogą samodzielnie korygować wprowadzone dane poprzez edycję profilu konta do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie”.
-Weryfikacja danych lub korekta zamówienia może również nastąpić poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres kontakt@abiovi.pl.
-Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia konta w dowolnym momencie, korzystając z udostępnionych opcji.

5. Informacje dotyczące zasad i sposobów utrwalania, zabezpieczania i udostępniania treści umowy przez Usługodawcę drugiej stronie:
-Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy sprzedaży.
-Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy sprzedaży następuje poprzez wysłanie klientowi na podany adres e-mail treści umowy lub przekazanie specyfikacji zamówienia oraz dowodu zakupu.
-Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalana i zabezpieczana w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na żądanie klienta.

§ 8.Zmiana Regulaminu

1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu oraz wprowadzenia nowej wersji usług serwisu w dowolnym momencie i bez konieczności podawania przyczyny.

2. Klienci posiadający konto w Serwisie zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail z 14-dniowym wyprzedzeniem.

3. Jeśli od ostatniego logowania Klienta nastąpiła zmiana Regulaminu korzystania z serwisu, Klient ma możliwość zaakceptowania lub nie jego postanowień po zmianach. Jeżeli Klient nie zaakceptuje warunków Regulaminu, zwłaszcza po wprowadzeniu zmian, nie będzie możliwe dokonywanie zakupów w Sklepie internetowym.

4.Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych zmian w Regulaminie, przysługuje prawo do usunięcia konta w dowolnym momencie.

5. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane zgodnie z dotychczasowymi postanowieniami Regulaminu.

§ 9.Newsletter

1. Zasady świadczenia usługi Newsletter, która umożliwia dostarczanie bezpłatnych treści cyfrowych przez właściciela serwisu użytkownikom serwisu internetowego (zwanych dalej „użytkownikami”). Usługa Newsletter polega na regularnym i bezpłatnym przesyłaniu informacji o charakterze handlowym i marketingowym dotyczących serwisu na adres e-mail użytkownika.

2. Aby skorzystać z usługi Newsletter, użytkownik musi podać swój adres e-mail lub inne dane wymagane w formularzu zapisu do usługi Newsletter na odpowiedniej części serwisu i zaakceptować zapis do usługi. Po kliknięciu przycisku „ZAPISZ” lub równoważnego, użytkownik otrzyma link aktywacyjny, który aktywuje usługę Newsletter po kliknięciu.

3. Aktywacja usługi Newsletter oznacza zgodę użytkownika na otrzymywanie informacji marketingowych i handlowych od serwisu za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz na wykorzystanie urządzeń telekomunikacyjnych do celów marketingu bezpośredniego i przekazywania informacji handlowych zgodnie z ustawą o prawie telekomunikacyjnym.

4. Wyrażenie zgody na usługę Newsletter jest dobrowolne, jednak konieczne do jej uruchomienia. Brak zgody oznacza, że usługa nie będzie świadczona.

5. Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z usługi Newsletter poprzez kliknięcie przycisku „WYPISZ MNIE” w każdej otrzymanej wiadomości lub wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@abiovi.pl. Po zrezygnowaniu, użytkownik przestanie otrzymywać wiadomości z usługi Newsletter, a jego dane zostaną usunięte z bazy odbiorców.

6. Wszystkie treści przekazywane w ramach usługi Newsletter są chronione prawem autorskim właściciela serwisu.

7. Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą usługi Newsletter, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@abiovi.pl. Reklamacja powinna zawierać dane użytkownika, opis nieprawidłowości i żądanie reklamacyjne. Serwis rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni i poinformuje użytkownika o wyniku za pośrednictwem wiadomości e-mail.

8. Użytkownik, będący konsumentem, może skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w sprawach dotyczących usługi Newsletter.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach usługi Newsletter są dostępne w Polityce Prywatności pod adresem:
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany będą ogłaszane poprzez publikację Regulaminu na stronie:
REGULAMIN

Zmiany wchodzą w życie po upływie 7 dni od daty ogłoszenia Regulaminu.

§ 10.Postanowienia końcowe

1. W przypadkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
2. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz po uprzednim porozumieniu ze Sprzedawcą.
3. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
4. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności zamieszczoną na stronie www.abiovi.pl.

§ 11.Definicje

1. Dni robocze – oznaczają dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Klient – to osoba fizyczna lub prawna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, w tym osoba prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną. Klient dokonuje zamówień w ramach sklepu internetowego lub korzysta z innych usług dostępnych w sklepie internetowym.

3. Kodeks Cywilny – to ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), regulująca przepisy dotyczące prawa cywilnego.

4. Konto – to dedykowana część sklepu internetowego, przypisana konkretnemu klientowi, umożliwiająca mu dokonywanie określonych czynności w ramach sklepu internetowego.

5. Konsument – to klient będący konsumentem zgodnie z definicją zawartą w art. 22[1] Kodeksu cywilnego.

6. Przedsiębiorca – to klient będący przedsiębiorcą zgodnie z definicją zawartą w art. 43[1] Kodeksu cywilnego.

7. Regulamin – to niniejszy dokument.

8. Towar – to produkt oferowany w sklepie internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów.

9. Umowa sprzedaży – to umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy sprzedawcą a klientem.

10. Usługi – to usługi świadczone przez sprzedawcę na rzecz klientów drogą elektroniczną, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

11. Ustawa o prawach konsumenta – to ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, Nr 827).

12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – to ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

13. Zamówienie – to oświadczenie woli klienta, które bezpośrednio zmierza do zawarcia umowy sprzedaży, określając w szczególności rodzaj i liczbę towaru.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu